Σάββατο 20 Φεβρουαρίου 2021

ΔΗΛΩΣΗ ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΑΣ ΓΕΡΟΝΤΟΣ ΕΥΔΟΚΙΜΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΥΓΕΙΑΣ ΑΝΔΡΟΥ ΔΙΑ ΤΟΝ ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΟ ΤΟΥ.

 Εκ βάθους ευγνωμονούσης καρδίας και εξ΄ αφορμής της λίαν προσφάτου μου επισκέψεως ένεκα του εμβολιασμού μου, θα ήθελα να υποβάλλω ως ελάχιστο αντίδωρο και δημοσίως την ευχαριστία μου και τον προσήκοντα σεβασμό μου προς τη Διεύθυνση, τα στελέχη καθώς και το ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό του Κέντρου Υγείας  Άνδρου για την διαπιστωμένη απαράμιλλη αφοσίωση τους στο καθήκον και την αγάπη και στοργή με την οποία περιβάλλουν τον ασθενή όλα αυτά τα χρόνια που διακονώ ως καλόγερος το μοναστήρι και ως κληρικός την τοπική εκκλησία και κοινωνία αλλά και ιδιαίτερα και ειδικότερα τούτες τις δύσκολες ώρες της πανδημίας που πλήττει θανάσιμα όλους τους ανθρώπους της γης δίχως διακρίσεις. Ευφράνθην τω όντι και πάλι βλέποντας την έγνοια τους, την αγάπη με την οποία φροντίζουν τους ανθρώπους που προσέρχονται καθ΄ εκάστην για να εμβολιαστούν.  Είναι δε ευχή μου και προσευχή μου το δείγμα γραφής τους να αποτελέσει παράδειγμα προς μίμησιν, εφαλτήριο ώστε η πανδημία θανάτου να μετατραπεί με τη Χάρη του Θεού σε πάνδημο συναγερμό Αλληλεγγύης και Αγάπης προς τον πλησίον.    

Μετ΄ ευχών και αγάπης

Ο Καθηγούμενος της Ιεράς Μονής Παναχράντου - Αγίου Παντελεήμονος Άνδρου

Αρχιμ. Ευδόκιμος Φραγκουλάκης